آرایش آموزشی

ساخت وبلاگ

آکاایران: کافی است اسم تیفانی بیاید تا قند در دل بسیاری از دخترها آب شود! تیفانی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده طلا و جواهر در دنیاست.  طراحی‌های ساده و شیک این برند و  قیمت‌های نه چندان پایین آن این برند را به یکی از لوکس‌ترین برندها تبدیل کرده است.

به گزارش آکاایران: آبی به رنگ تیفانی

,[categoriy]

زیورآلات تو دل برو

زیورآلات تو دل برو (تصویری) -آکازیورآلات تو دل برو (تصویری) -آکا

آکاایران: زیورآلات تو دل برو (تصویری)

یکی از زیبایی‌های محصولات تیفانی در استفاده از رنگ آبی است. حتی جعبه ها و کیف‌های این زیورآلات هم به رنگ آبی هستند. آبی رویایی درست همان چیزی است که برای تکمیل زیبایی هر خانمی لازم است.

جواهرنشان‌ها

تعجبی ندارد اگر در مقابل این زیبایی سکوت کرده باشید! این خاصیت جواهرات است که خانم‌ها را از ابراز احساسات هم قاصر می‌کند. نمونه‌هایی از حلقه‌های نامزدی و ازدواج این برند را می‌بینید. آبی لاجوردی حس گران‌قیمت بودن این جواهرات را بیشتر نشان می‌دهد.

بهترین هدیه

خیلی خوب است که احترام به عشق و دوست داشتن در هر چیزی نمود داشته باشد. استفاده فراوان از شکل قلب در این طراحی‌ها باعث شده هزاران نفر برای ابراز علاقه و عشق‌شان نسبت به همدیگر سراغ این مدل‌ها بروند. گردنبندهایی که در تصویر می‌بینید همیشه و همه جا یادآور محبت افراد به هم خواهند بود.

برای تمام فرهنگ‌ها
هنر در هر فرهنگی شکل خاص خودش را دارد اما زیبایی هنرها در ترکیب تمام این ویژگی‌ها با هم است. تعجب نکنید اگر دیدید یکی از برندهای غربی از طرح‌های منحنی شرقی در ساخت جواهراتش استفاده کرده و موفق هم بوده است.
 

جالب است بدانید یکی از زیبایی‌های محصولات تیفانی در استفاده از رنگ آبی است. حتی جعبه‌ها و کیف‌های این زیورآلات هم به رنگ آبی هستند. آبی رویایی درست همان چیزی است که برای تکمیل زیبایی هر خانمی لازم است.

برای تپیدن قلب
ترکیب طلای مسی‌رنگ و طلای سفید ترکیبی بسیار شیک ایجاد کرده است. یک قلب خوش‌رنگ آویزان به این دستبند می‌تواند ایده‌آل هر دختر جوانی باشد.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های جواهرات تیفانی حک شدن اسم این برند روی تک‌تک کارها حتی به صورت ذره بینی است.

 

 



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 158 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:51

,مو،مراقبت،تقویت مو،تقویت کننده مو،موی سر،موخوره،زیبایی,[categoriy]

چگونه از موهای بلند مراقبت کنیم؟

چگونه از موهای بلند مراقبت کنیم؟ -آکامو،مراقبت،تقویت مو،تقویت کننده مو،موی سر،موخوره،زیبایی

آکاایران: چگونه از موهای بلند مراقبت کنیم؟

مدیریت موهای بلند می تواند تا اندازه ای دشوار باشد. این موضوع را هر کسی که موهای بلند دارد به خوبی می داند. موهای بلند به کنترل و مراقبت بیشتری نیاز دارند. اگر به موهای بلند خود رسیدگی نکنید بعد از مدتی دچار آسیب می شوند و زیبایی شان را از دست می دهند. با این وجود موهای بلند زیبا هستند و خیلی از افراد دوست دارند که موهای بلندی داشته باشند. برای داشتن موهایی بلند و سالم نکات زیر را رعایت نمایید:


به گزارش آکاایران: شست و شوی مو

مراقبت از موهای بلند به این معنی نیست که باید هر روز موهایتان را بشویید. روغن های طبیعی حاصل از پوست سر در واقع تا اندازه ای برای موهای شما خوب است. درست است که موهای بلند با چرب شدن منظره وحشتناکی پیدا می کنند ولی نباید هر روز اقدام به شستن آن ها کنید. برای از بین بردن چربی مو سعی کنید از یک شامپوی مناسب که چربی پوست سر را کنترل می نماید استفاده کنید. چرا که شستن و خشک کردن روزانه موها باعث آسیب جدی آن ها می شود و موها را خشک و خشن می کند.


تقویت کننده مو

استفاده از تقویت کننده مناسب یک گام مهم در حفظ سلامت و مراقبت از موهاست. اگر از تقویت کننده برای موهای خود استفاده کنید متوجه تاثیر شدید آن بر روی سلامت موها می شوید. تقویت کننده کمک می کند تا موهایی نرم و خوش حالت داشته باشید. تقویت کننده برای انواع موها در بازار موجود است و حالت های مختلفی دارد. برخی از محبوب ترین انواع آن عبارتند از:

1. نرم کننده مو به طور منظم. این نوع از تقویت کننده ها باعث می شوند که موها لطیف باشند و از گره خوردن و خشکی آن ها جلوگیری می کنند.

2. شامپو همراه با تقویت کننده (محصول 2 در 1). این ها محصولاتی هستند که هم به عنوان شامپو هستند و هم ترکیبات تقویت کنندگی دارند.

3. تقویت کننده های روزانه به فرم بطری اسپری. این محصولات هم بر روی موهای مرطوب استفاده می شوند و هم بر روی موهای خشک. به سادگی باید آن را روی موها اسپری نموده و موها را شانه بزنید. با استفاده از این محصولات لازم نیست که هر روز موهایتان را بشویید.

تقویت کننده ها نیز مانند شامپو باید متناسب با موها انتخاب شوند. انواع گوناگون تقویت کننده برای موهای مختلف مانند موهای خشک، چرب، معمولی، رنگ شده و ... وجود دارد و فقط باید سعی کنید بهترین انتخاب را برای موهایتان انجام دهید.


شانه کردن مو

1. باید برای شانه کردن موهای بلند دقت کنید. اگر موها را با خشونت و بی توجهی شانه کنید ممکن است به آن ها آسیب برسانید. همیشه برای شانه کردن موهای بلند قسمتی از موها را جدا کنید و با ملایمت شانه کنید. اگر جایی از مو دچار جمع شدگی و گره شده بود سعی کنید موها را به آرامی از هم جدا کنید و هرگز موها را در این حالت نکشید چون با این کار فقط باعث کنده شدن آن ها می شوید. چنانچه زیاد موهایتان به این صورت در می آید از کمی نرم کننده در حین شستن موها استفاده کنید.

2. برای جلوگیری از ایجاد موخوره باید از برس و یا شانه مناسب برای موها استفاده کنید. هنگامی که موها مرطوب هستند برای شانه کردن از شانه هایی با دندانه های با فاصله استفاده کنید. این کار از شکستن موها جلوگیری می کند. هنگامی که موهایتان خشک است از یک برس پلاستیکی استفاده کنید. هرگز نباید در این حالت از برس های سیمی استفاده کنید. زیرا موها به راحتی در سیم ها گیر کرده و کنده می شوند.

3. همواره شانه زدن موهای خود را از انتها آغاز کنید. اگر سر موهایتان دوتایی شده است (موخوره دارد) کمی از انتهای مو را به اندازه 2 تا 3 اینچ کوتاه کنید. (هر اینچ حدود 2.5 سانت است).


خشک کردن مو

خشک کردن موها یکی از مواردیست که اگر در انجام آن دقت نکنید باعث آسیب جدی موها می شوید. حرارت سشوار برای موها ضرر دارد و در طولانی مدت به موها آسیب می رساند. تا جایی که امکان دارد سعی کنید از سشوار استفاده نکنید و اجازه دهید موها به طور طبیعی خشک شوند. راهنمایی هایی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موها در حین استفاده از سشوار:

1. از کمترین درجه حرارت سشوار برای خشک کردن موها استفاده کنید و سعی کنید ملایم ترین حالت وزش را انتخاب کنید.

2. همیشه سشوار را دور از سر بگیرید و استفاده کنید. هرگز نباید سشوار بیش از 6 اینچ به سر نزدیک باشد.

3. همراه با سشوار معمولا سری های مخصوصی ارائه می شود که می توانید موها را با انتخاب یک سری مناسب برای سشوار در مدت زمان کمتر و به شکل مناسب تری خشک کنید.

4. همواره موها را از بالا به پایین خشک کنید و مراقب باشید در زمان خشک کردن موها با برس به موها ضربه نزنید. ضربه زدن به موها باعث آسیب دیدن فولیکول های مو (یک غلاف نگهدارنده ریشه مو که در آن مو به شکل های گوناگون فر، صاف و ... به وجود می آید) می شود.


مدل دادن به مو

1. در مورد انتخاب ابزار هایی که از آن ها برای مدل دادن به موها استفاده می کنید مراقب باشید. سعی کنید از گیر سر های تیز و کلیپس هایی که به سر فشار می آورد استفاده نکنید. همچنین هرگز موهای خود را با کش محکم نبندید. فشار ناشی از این ابزار باعث کنده شدن و آسیب دیدن موها می شود. اگر از ابزار مناسب استفاده کنید سرتان نیز کمتر درد می گیرد و راحت تر هستید. 

2. سعی کنید تا جایی که می شود کمتر از دستگاه های فر کننده و صاف کننده موها مانند بابلیس و اتوی مو استفاده کنید. حرارت اصلا برای موها خوب نیست.

3. استفاده از هر گونه تافت و ژل مو نیز برای موها توصیه نمی شود. چرا که این موارد شیمیایی هستند و به ریشه موها صدمه می زنند.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:34

حتما برای شما هم پیش آمده است که یکی از لوازم آرایشی محبوبتان به اتمام رسیده باشد و با خود بگویید، اگر باز هم آن را داشتم چقدر خوب بود. شما باید قادر به استفاده از تمام رژ لب مورد علاقه خود باشید. باید راه حلی وجود داشته باشد که لوازم آرایشی را تا انتها استفاده کنید. حتی قسمت های پایین تیوپ رژ. 


به گزارش آکاایران: تعمیرات سایه چشم شکسته با چند قطره الکل

,آرایش،آرایش صورت،آرایشگاه،آرایش چشم،آرایش مو،مواد آرایشی،سایه چشم،ریمل،رژ لب،رژ گونه،زیبایی،پنکیک,[categoriy]

راه حل هایی برای استفاده از لوازم آرایشی تا آخرین قطره

راه حل هایی برای استفاده از لوازم آرایشی تا آخرین قطره -آکاآرایش،آرایش صورت،آرایشگاه،آرایش چشم،آرایش مو،مواد آرایشی،سایه چشم،ریمل،رژ لب،رژ گونه،زیبایی،پنکیک

آکاایران: راه حل هایی برای استفاده از لوازم آرایشی تا آخرین قطره

سایه های چشم حالت شکنندگی دارند و به راحتی تکه تکه و پودر می شوند در این جا راه حلی برای ترمیم سایه های شکسته برای شما داریم. تنها با چند قطره الکل می توانید آن را ترمیم کنید و آن را درست مثل روز اول کنید.


استفاده از یک ترفند مشابه برای تعمیر رژ گونه و یا پنکیک شکسته

چگونگی ترمیم:

1. به آرامی چند قطره الکل را به محصول آرایشی شکسته شده اضافه کنید. هنگامی که به اندازه کافی به شکل ماده خمیری مانند تبدیل شد دیگر الکل اضافه نکنید.


2. با استفاده از یک چاقو یا شیء صاف آن را هم بزنید و پهن و صاف نمایید.


3. اجازه دهید که خشک شود. هنگامی که خشک شود، بوی الکل آن هم کم کم می پرد. هر چند که شاید بوی آن چندان به نظر نیاید و در اینجا هدف ما فقط این است که این ماده هنوز هم کارایی داشته باشد.



محفوظ نگه داشتن پودر صورت یا پنکیک

هر خانمی در کیف خود معمولا لوازم آرایشی به همراه دارد. این محصول می تواند یک پنکیک (پودر صورت)، رژ گونه و یا یک پالت کامل از سایه چشم باشد. این لوازم در کیف و در برخورد با هم ممکن است شکسته شوند و باعث ناراحتی شما شوند.

پنکیک را پس از شکستن، در وهله اول با زیر سازی درست کنید. با کمی آب می توانید آن را مجددا فیکس کنید. سپس با یک پد پنبه ای آن را محفوظ نگه دارید.


با استفاده از یک سکه لوازم آرایش معدنی خود را حفظ کنید

با قرار دادن یک سکه در محل انتهایی ظرف پودر آرایشی محتویات آن را حفظ کنید و از هدر رفتن آن جلوگیری کنید.


ترمیم رژ لب شکسته با استفاده از حرارت

با استفاده از یک فندک قسمت شکسته شده رژ لب را حرارت دهید و به محض اینکه آن قسمت در اثر حرارت آتش نرم شد تکه شکسته شده را به محل مربوطه بچسبانید. در انتهای کار دور تا دور بدنه رژ لب را حرارت دهید تا محکم و یکدست شود.


استفاده از آخرین ذره های رژ لب مورد علاقه با ذوب کردن آن

با استفاده از یک چاقو همه محصول باقی مانده در لوله رژ لب را خارج کنید. شما قطعا شگفت زده خواهید شد وقتی که ببینید چه مقدار زیادی از محصول هنوز در ته آن وجود دارد.


تمام محتویات باقیمانده از محصول را در یک قاشق بگذارید و آن را روی یک شمع حرارت دهید. وقتی که در اثز حرارت ذوب شد؛ آن در یک ظرف کوچک بریزید تا سرد شود. حالا دوباره رنگ رژ لب مورد علاقه تان را دارید.



چیدن انتهای تیوپ های کرم

همیشه به خاطر ساختار تیوپ های کرم مقداری از آن در ته تیوپ باقی می ماند. بنابراین اگر کرم مورد علاقه تان تمام شده با چیدن انتهای تیوپ آن می توانید از باقی مانده آن استفاده کنید. بهتر است محتویات باقی مانده را در یک ظرف بریزید و نگه داری کنید.


غوطه ور کردن ریمل مژه و ابرو در یک لیوان آب گرم

با قرار دادن ریمل مژه یا ابرو در یک لیوان آب گرم می توانید مایع درون آن را شل کنید و از تمام آن محصول استفاده نمایید.


استفاده از چند قطره محلول سالین در ریمل مژه و ابرو

اگر ریمل مژه یا ابروی شما در حال خشک شدن است؛ تنها با اضافه کردن چند قطره از محلول سالین می توانید آن ها را بازیابی کنید.


اضافه کردن قطره های چشمی به سایه های چشم

سایه های چشم شکسته را با کمی قطره چشمی مخلوط کنید و آن ها را با یک قلمو هم بزنید. سایه را یکدست کنید و بگذارید تا خشک شود.


 استفاده از صابون برای تمیز کردن پد آرایشی و استفاده مجدد

بیشتر افراد با کثیف شدن پد آرایشی آن را دور می اندازند و برای خرید یک پد جدید هزینه می پردازند. تنها با استفاده از یک صابون که البته قیمت کمی هم دارد می توانید پد آرایشی را کاملا تمیز کنید و دوباره از آن استفاده کنید.


 جلوگیری از فاسد شدن مداد با قرار دادن در فریزر

برای اینکه مداد آرایشی شما فاسد نشود آن را چند دقیقه در فریزر بگذارید.


 احیای قلم خشک خط چشم با گرفتن آن زیر آب سرد برای چند ثانیه

نوک قلم را زیر آب سرد بگیرید و سپس قلم را چند با تکان دهید.


بازیابی لاک ناخن خشک شده با وارونه قرار دادن آن در آب داغ

 

روش دیگری برای احیای لاک ناخن با ریختن کمی استون (حلال لاک ناخن) در آن

چند قطره از محلول استون را در شیشه لاک بریزید و در آن را ببندید و خوب تکان دهید. توجه داشته باشید که زیاد از استون داخل لاک نریزید چون اگر لاک بیش از حد رقیق شود دیگر قابل استفاده نیست.


اضافه کردن قطرات باقی مانده عطر به لوسیون بدن

هنگامی که بطری عطر شما تقریبا خالی شده است می توانید آخرین قطره های باقیمانده از آن را به یک بطری لوسیون بدن اضافه کنید.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:34

مرحله اول

از یک رژ لب کرم رنگ برای روی لبانتان استفاده کنید. رژ لب را روی لب هایتان پخش کنید.


مرحله دوم

به گزارش آکاایران: از یک چرب کننده لب، برای خوش حالت تر نشان دادن لب هایتان استفاده کنید.

,میکاپ،آرایش صورت،آرایش،رژ لب,[categoriy]

آموزش تصویری روش درست رژ لب زدن

آموزش تصویری روش درست رژ لب زدن -آکامیکاپ،آرایش صورت،آرایش،رژ لب

آکاایران: آموزش تصویری روش درست رژ لب زدن



مرحله سوم

با یک پد آرایشی، تمامی مواد استفاده شده را پخش کنید.

نکته: مراقب باشید همه مواد را پاک نکنید.


مرحله چهارم

با یک مداد رنگ روشن، مانند کرم، دور لبتان را خط بکشید. (این کار برای بزرگ تر نشان دادن لب استفاده می شود.)



مرحله پنجم

از مداد همرنگ لبتان، برای کشیدن خط لب استفاده کنید.


مرحله ششم

از مدادی با رنگ دلخواه تان که هم رنگ با رژ لبتان است استفاده کرده و به دقت خط لب را از نواحی بالا و پایینی لب شروع به کشیدن کنید.



مرحله هفتم

تمامی لبتان را با خط لب مذکور، آرایش کنید.

نکته: به دلیل حساس بودن این مرحله برای انجام این کار بسیار دقت کنید.


مرحله هشتم

یک دستمال کاغذی را طوری که همه لبتان را در بر گیرد، روی لبانتان بگذارید. سپس با پد رژ گونه به آرامی به آن ضربه برنید. (این روش برای ثبات بیشتر رنگ استفاده می شود.)




مرحله آخر

در آخر، دوباره با خط لب، تمام لب هایتان را آرایش کنید.




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:34

آکاایران: حقایقی در مورد کرم های ضدآفتاب، آسیب های خورشید و برنزه کردن

به گزارش آکاایران: هیچ کرم ضدآفتابی ۱۰۰ درصد شما را از آسیب خورشید در امان نگه نمی دارد.

1- همۀ کرم های ضدآفتاب از پوست شما در برابر چروک، لک های پیری و آفتاب سوختگی محافظت می کنند.

بعضی از کرم های ضدآفتاب فقط از پوست در برابر اشعۀ فرابنفش B (UVB)، که دلیل اصلی آفتاب سوختگی است، محافظت می کنند و اشعۀ فرابنفش A (UVA) به اعماق بیشتری از پوست نفوذ می کند. اما قرار گرفتن در معرض هر دو اشعۀ فرابنفش A و B می تواند منجر به پیری زودرس، سرطان پوست و آفتاب سوختگی شود.

فقط ضدآفتاب هایی که بر روی آنها عناوین “طیف وسیع” (Broad Spectrum) و SPF 15 (یا بالاتر) درج شده است می توانند خطر ابتلا به سرطان پوست و پیری زودرس را کاهش دهند؛ البته اگر به طور مرتب و درست طبق تجویز استفاده شوند و با دیگر معیارهای محافظت در برابر نور خورشید، که از آفتاب سوختگی پیشگیری می کنند، همراه شوند. (SPF، معیار محافظت در برابر نور خورشید (sun protection factor)، دارای درجه بندی است اما این درجه بندی تنها مربوط به سطح محافظت از پوست در برابر اشعۀ فرابنفش B است نه اشعۀ فرابنفش A.)

2- در سال 2012، FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) بر روی کرم های ضدآفتاب برچسب هشداردهنده ای درج کرد که نشان نمی داد این کرم ها از سرطان پوست یا پیری زودرس پیشگیری می کنند.

طی این طرح که در سال 2012 آغاز شد، ضدآفتاب هایی که نه طیف وسیع هستند و نه SPF 15 (یا بالاتر) دارند باید برچسب هشداری داشته باشند که چنین شرح می دهد: «این محصولات از پیری زودرس و سرطان پوست جلوگیری نمی کنند و تنها برای جلوگیری از آفتاب سوختگی استفاده می شوند.»

3- دستگاه برنزه از پوست در برابر خورشید محافظت می کند

چیزی به عنوان برنزۀ بی خطر وجود ندارد: هر نوع قرار گرفتن در معرض خورشید پوست شما را مورد آسیب تشعشعات فرابنفش قرار می دهد. هر بار که شما برنزه می کنید، به پوست خود آسیب می رسانید و خطر ابتلا به سرطان پوست و تسریع روند پیری زودرس را افزایش می دهید.

4- استفاده از مواد آرایشی پوست را در برابر خورشید محافظت می کند.

پودرهای فشرده شامل دانه های ریز رنگدانۀ تالک هستند که به میزان خاصی از پوست در برابر خورشید محافظت می کنند. این امر در مورد برخی از مرطوب کننده ها، کرم های چشم، کرم های زیرسازی پوست و رژ لب هایی که SPF آنها 15 یا بالاتر است نیز صدق می کند. از مصرف رژ لب هایی که درخشان و براق هستند اجتناب کنید زیرا می توانند مانند روغن بچه عمل کنند و اشعۀ فرابنفش را به لب های شما جذب کنند. اگر می خواهید لب هایتان ظاهری مرطوب داشته باشند ابتدا یک رژ لب رنگی استفاده کنید و سپس روی آن را برق لب بزنید.

5- چه درصدی از اشعۀ فرابنفش نور خورشید از ابرها عبور می کند؟

ابرها شما را از آسیب خورشید محافظت نمی کنند. طبق گفتۀ آکادمی پوست امریکا، بالغ بر 80 درصد از تشعشعات فرابنفش از ابرها می گذرد و به پوست آسیب می رساند. حتی در روزهای ابری هم شما باید از کرم ضدآفتاب یا لباس محافظ استفاده کنید.

6- پنجرۀ شیشه ای از پوست شما در برابر همه تشعشعات مضر فرابنفش محافظت می کند.

اشعۀ فرابنفش B، که منجر به آفتاب سوختگی می شود، نمی تواند از شیشه نفوذ کند اما اشعۀ فرابنفش A می تواند. آکادمی پوست امریکا توصیه می کند که اگر قصد خارج شدن از منزل را دارید، از ضدآفتاب های طیف وسیع و ضدآبی که SPF آنها حداقل 30 باشد استفاده کنید.

7- ضدآفتابی که SPF آن 30 باشد دوبرابر محافظت بیشتری نسبت به 15 دارد.

SPF مخفف عبارت sun protection factor به معنای معیار محافظت در برابر خورشید است. این معیار به مقدار زمانی اشاره می کند که شما، با وجود استفاده از کرم ضدآفتاب، آفتاب سوخته می شوید؛ نه اینکه چقدر محافظت می شوید. مثلاً اگر کرم ضدآفتاب شما SPF 15 باشد، شما 15 برابر بیشتر می توانید در آفتاب بمانید تا اینکه از هیچ کرمی استفاده نکنید. اگر کرم ضدآفتاب SPF 30 داشته باشد 30 برابر بیشتر می توانید نور خورشید را تحمل کنید.

کرم های ضدآفتاب SPF 30 فقط کمی بیشتر از پوست در برابر اشعۀ UVB (97 درصد) نسبت به SPF 15 (93 درصد) محافظت می کنند. بنابراین، اگر عدد SPF بالاتر باشد بر این امر دلالت نمی کند که کرم ضدآفتاب پوست شما را بیشتر در برابر قدرت خورشید مقاوم نگه می دارد. هیچ کرم ضدآفتابی 100 درصد شما را از آسیب خورشید در امان نگه نمی دارد.




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 130 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:32



به گزارش آکاایران: اجازه ندهید که پوست چرب، مانع شود که آرایشتان در تمام روز تر و تازه بماند

 

این درست است، خانم هایی که پوست چرب دارند، مجبورند برای تر و تازه نگه داشتن آرایششان، قدم های بیشتری بردارند. دلیلش این است که بعضی از لوازم آرایشی، با چربی اضافه بخوبی واکنش نمی دهند. اما اجازه ندهید که پوست چرب، مانع شود که آرایشتان در تمام روز تر و تازه بماند. ما امروز نکاتی حرفه ای در مورد آنکه چگونه آرایشتان را در طول روز بادوام کنید، در اختیارتان قرار می دهیم.


آماده کردن پوست
هیچ مقدار آرایشی نمی تواند پوست بد را پنهان کند. بنابراین آماده کردن پوست، مهم ترین گام برای دست نخورده نگه داشتن آرایش در تمام روز است. اول از یک پاک کننده که مخصوص پوست های چرب ساخته شده استفاده کنید. محصولات مراقبت از پوست برای پوست های چرب، تولید سبوم را تنظیم خواهند کرد و منافذ مسدود شده را پاکسازی می کنند.
بعد از تمیز کردن، برای جدا کردن سلول های مرده ی پوست از یک اسکراب صورت خوب استفاده کنید. به این ترتیب، شما یک بوم تمیز و صاف برای کار در اختیار دارید. بعد از لایه برداری، از یک مرطوب کننده ی بدون چربی استفاده کنید. حالا صورت شما برای آرایش آماده است. همیشه آرایشتان را در یک محیط خنک که بخوبی تهویه می شود انجام دهید، تا صورتتان در هنگام انجام آرایش، چرب نشود.


پایه آرایشتان را با دوام کنید
برای بادوام کردن فونداسیون، به یک پرایمر مات نیاز دارید. هر نوع پرایمری، بهترین دوست برای خانم هایی با پوست چرب است. پرایمر، چیزی در اختیار فونداسیون قرار می دهد تا به آن بچسبد. اما در استفاده از پرایمر زیاده روی نکنید. در جاهایی که زیاد چرب می شوند، از مقدار کمی پرایمر استفاده کنید. این جاها معمولا ناحیه T شکل صورت (ناحیه پیشانی و بالای بینی)، یا قسمت های داخلی صورت است. قبل از زدن فونداسیون، اجازه دهید که پرایمر بخوبی جذب شود.
برای فونداسیون، شما به یک فرمول بادوام و بدون چربی نیاز دارید. این فونداسیون ها معمولا ضد آب نیز هستند. مقدار مناسبی از فونداسیون را بصورت نقطه نقطه روی قسمت های داخلی صورت بزنید. با استفاده از انگشتان یا قلم موی آرایشی، فونداسیون را به سمت بیرون با پوستتان ترکیب کنید. فونداسیون را روی جاهایی بمالید که به آن نیاز دارید. شما نباید فونداسیون بیش از حد به صورتتان بزنید.
برای رژ گونه و هایلایترها، فرمول کرم پودری را انتخاب کنید. این نوع از محصولات، زمان بیشتری را برای بکار بردنشان در اختیار شما قرار می دهند. در نتیجه این محصول، براحتی روی پوستتان می نشیند.


بادوام کردن آرایش چشم
بعضی از خانم ها، پلک های بسیار چربی دارند، بنابراین آرایش چشم آنها معمولا لیز شده و براحتی پاک می شود. برای آماده کردن چشم ها نیز از یک پرایمر چشم استفاده کنید. یک لایه نازک از آن را روی پلک ها و زیر چشم ها بمالید.
این محصول، رنگدانه ها را در جایشان ثابت نگه می دارد، در نتیجه رنگدانه به سایر قسمتهای صورت نمی رود. برای ثابت نگه داشتن آرایش چشم در تمام طول روز، از سایه های چشم بادوام و ریمل ضد آب استفاده کنید.
ضد چربی کردن ابروها
چندین سال قبل، پیدا کردن یک محصول ابروی خوب کار دشواری بود، اما این روزها افرادی که اهل آرایش هستند، انتخاب های بسیار زیادی دارند. برای ثابت نگه داشتن آرایش ابروها، از یک پماد ابرو یا یک مداد چشم سخت استفاده کنید. این محصولات برای پوست های چرب، ایده آل هستند. برای تکمیل آرایش ابرویتان، با برس آرایشی روی آن، یک ژل ابروی شفاف بزنید. این ژل، رنگدانه ها را ثابت نگه می دارد، بنابراین آنها کم رنگ یا محو یا ذوب نمی شوند.


از یک اسپری تثبیت کننده استفاده کنید
هنگامیکه آرایش تمام صورتتان را کامل کردید، روی صورتتان اسپری تثبیت کننده ی آرایش بزنید. این اسپری، آرایش شما را در تمام طول روز روی صورتتان مهر و موم می کند.


پودر خشک کن و ورق های جذب کننده ی چربی
برای اینکه از چرب شدن صورتتان جلوگیری کنید، در هنگام بیرون رفتن از خانه، یک پودر خشک کن یا ورق های جذب کننده چربی، همراه داشته باشید. این محصولات، بدون آنکه آرایشتان را خراب کنند، چربی صورتتان را جذب خواهند کرد.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:44



به گزارش آکاایران: لیزر باعث از بین رفتن موهای زائد می شود‎

 


لیزر باعث از بین رفتن موهای زائد می شود
لیزر موهای زائد را کم و نازک می کند، اما باعث از بین رفتن آنها نمی شود. ما معمولا 4 تا 6 جلسه لیزر را به فاصله ماهی یک بار برای صورت و به فاصله سه ماه یک بار برای بدن تکرار می کنیم. معمولا با انجام 4 تا 7 جلسه لیزر، تعداد موها خیلی کمتر می شود.
البته به شرطی که فرد مشکل هورمونی نداشته باشد، در غیر این صورت احتمال بازگشت موهای زائد زیاد است و لیزر موهای زائد فایده ای نخواهد داشت. پس اگر در آزمایش ها مشخص شد مشکل هورمونی ندارید، می توانید لیزر را شروع کنید، اما باید در نظر داشته باشید که لیزر، تعداد موهای زائد را هرگز صفر نمی کند.


خیلی ها گمان می کنند اگر رشد موهای زائدشان بعد از 2 تا 3 جلسه لیزردرمانی متوقف شد، دیگر نیازی به ادامه درمان وجود ندارد. این در حالی است که در هر مرحله از لیزر، تنها فولیکول موهایی که در فاز رشد قرار دارند، تحت تاثیر اشعه لیزر قرار می گیرند و از بین می روند.
به عبارت ساده تر، زمانی که شما برای لیزر موهای زائد خود به پزشک مراجعه می کنید، ممکن است برخی از موها در فاز استراحت باشند و لیزر کوچک ترین تاثیری روی آنها نگذارد. به این ترتیب، شما باید 4 تا 6 جلسه موهای زائد خود را لیزر کنید تا در نهایت، تمام موها در فاز رشد، با اشعه لیزر تماس پیدا کنند. البته در بهترین شرایط هم، امکان رشد مجدد 25 درصد موهای لیزر شده وجود خواهد داشت.


لیزر برای پوست های تیره و موهای روشن مناسب نیست
زمانی که انجمن پوست آمریکا اعلام کرد افراد با پوست های روشن و موهای تیره، بهترین گزینه برای انجام لیزر موهای زائد هستند، خیلی از افرادی که پوست های تیره یا موهای کرکی و روشن داشتند، از انجام لیزر منصرف شدند. اما بهتر است این گروه از افراد بدانند نسل های ابتدایی دستگاه های لیزر موهای زائد، طول موج های کوتاهی داشتند و فقط فولیکول های تیره مو را تحت تاثیر قرار می دادند.


به همین دلیل هم گاهی این دستگاه ها، رنگ پوست تیره را با فولیکول سیاه مو اشتباه می گرفتند و با وارد کردن حرارت روی رنگدانه های پوست های تیره، سوختگی های شدیدی را در برخی از طرفداران لیزر موهای زائد ایجاد می کردند.
این در حالی است که این روزها، دستگاه های لیزری مانند دایود یا ndYAG و با طول موج های بالا به بازار آمده اند که عمق نفوذ بیشتری به پوست دارند و خطر سوختگی را برای پوست های تیره کمتر می کنند. ضمن اینکه دستگاه های شبه لیزر جدیدی مانند آی پی ال هم در بازار وجود دارند که اثر خوبی در از بین بردن موهای روشن، سفید و کرکی خواهند داشت.


لیزر موهای زائد در نواحی شکم و پهلو باعث ناباروری می شود
یکی از نادرست ترین باورهای رایج درباره لیزر موهای زائد، این است که این روش درمانی باعث آسیب رساندن به تخمدان ها و افزایش خطر ناباروری می شود. این در حالی است که عمق نفوذ اشعه این نوع لیزر به داخل پوست، تنها تا حد ریشه یا فولیکول موهاست و به لایه دوم پوست هم نمی رسد؛ چه برسد به اینکه بخواهد روی ارگان های داخلی مانند تخمدان ها، تاثیر منفی بگذارد و باعث ناباروری شود.
بهتر است بدانید تاکنون هیچ تحقیقی در هیچ کجای دنیا نتوانسته این مساله را اثبات کند که لیزر موهای زائد می تواند باعث ناباروری شود، یا اگر در دوران بارداری انجام شود، روی جنین تاثیر منفی می گذارد. به عبارت ساده تر، با اینکه ممنوعیت انجام هر نوع لیزری در دوران بارداری توصیه می شود، اما ممنوعیتی برای لیزر موهای زائد در دوران بارداری وجود ندارد.

 

لیزر باعث از بین رفتن موهای زائد می شود‎

 

لیزر موهای زائد باعث ضخیم شدن موهای کرکی می شود
تجربه برخی افراد از لیزر موهای زائد به آنها نشان داده است که لیزر می تواند باعث تیره و ضخیم شدن موهای کرکی شود. از این رو به دیگران توصیه می کنند دور لیزر موهای زائد را خط بکشند. این در حالی است که اگر شما تحت نظر یک پزشک متخصص پوست و آشنا با دستگاه لیزری که استفاده می کند، این کار را انجام دهید، دچار چنین مشکلی نخواهید شد.
به عبارت ساده تر، زمانی لیزر موهای زائد باعث ضخیم و تیره شدن موهای کرکی می شود که محدوده پوست برای انجام لیزر و طول موج مناسب برای تابش در نظر گرفته نشود. در این صورت، گرمای غیرطبیعی ایجاد شده روی پوست بر موهای کرکی تاثیر می گذارد و آنها را تحریک به تیره و ضخیم تر شدن می کند. به همین دلیل هم متخصصان همیشه توصیه می کنند لیزر را زیر نظر متخصصان پوست و در کلینیک های معتبر انجام دهید.

 

در تابستان نمی شود لیزر موهای زائد انجام داد
یکی از رایج ترین باورهای نادرست درباره لیزر موهای زائد این است که در تابستان نمی شود لیزر کرد. ریشه این باور هم از آنجا آمده که بسیاری از متخصصان توصیه می کنند برای پیشگیری از ایجاد لک پوستی ناشی از تماس با نور آفتاب، از انجام لیزر برای جوان سازی یا پاک سازی پوست در فصل تابستان (به دلیل نازک کردن پوست) خودداری کنید، اما لیزر موهای زائد، تاثیری در نازک شدن پوست ندارد. بنابراین ممنوعیتی هم برای انجام آن در هیچ فصلی از سال هم وجود نخواهد داشت.


لیزر موهای زائد دردناک است
لیزر به دلیل وارد کردن نور با سرعت بالا به داخل بافت پوست برای سوزاندن ریشه موها، باعث ایجاد کمی درد و سوزش می شود، اما این درد، قابل تحمل و بسیار موقتی خواهد بود.
میزان نفوذ لیزر در پوست خیلی کم و شاید در حد چند میلی متر است، بنابراین اصلا به بافت های داخلی بدن نمی رسد که بخواهد مشکلی ایجاد کند
برخی از افراد آستانه درد پایینی دارند و نمی توانند همین میزان اندک از درد را هم تحمل کنند.
به همین دلیل هم استفاده از اسپری یا پمادهای بی حس کننده، حدود 45 تا 60 دقیقه قبل از لیزر برای رفع درد ناشی از این کار بسیار موثر خواهد بود.


لیزر موهای زائد هیچ عارضه ای ندارد
اینطور نیست. اگر فرد آفتاب گرفته باشد (برنزه کردن پوست)، ممکن است پوستش در اثر لیزر بسوزد و جای آن لک های سفیدی ایجاد شود. همچنین اگر بعد از لیزر مراقبت های لازم را رعایت نکنید، یا در صورت ایجاد زخم آن را دستکاری کنید و تاول ایجاد شود، ممکن است جای زخم، اسکار باقی بماند.
علاوه بر این اگر پزشکی که لیزر را انجام می دهد، تبحر کافی در این کار نداشته باشد و شرایط دستگاه را بر اساس رنگ پوست بیمار به درستی تنظیم نکند، ممکن است منجر به ایجاد زخم، لک و تاول در پوست شود.


لیزر موهای زائد روی اجزای داخلی بدن تاثیر بد می گذارد
خیر. لیزری که در ناحیه بیکینی یا زیر بغل انجام می شود، هیچ ارتباطی با اجزای داخلی بدن مثل تخمدان یا بافت سینه ندارد و هیچ آثار بدی نمی گذارد. این مسئله در جهان مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده است که میزان نفوذ لیزر در پوست خیلی کم و شاید در حد چند میلی متر است، بنابراین اصلا به بافت های داخلی بدن نمی رسد که بخواهد مشکلی ایجاد کند. انرژی لیزر به صورت گرما آزاد می شود و گرما در عمق بافت نفوذ نمی کند، بلکه فقط تا قسمت های سطحی از پوست نفوذ می کند.


همه می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند
کسانی که باردار هستند، کسانی که بیماری های عصبی دارند و ممکن است جای لیزرشان را بکنند و دستکاری کنند و کسانی که به خاطر شغل شان مجبورند ساعت های طولانی زیر نور آفتاب باشند، نباید لیزر موهای زائد را انجام دهند. همچنین کسانی که در محل مورد نظر برای لیزر، عفونت یا زخم دارند، باید بعد از بهبودی عفونت و زخم شان، از لیزر موهای زائد استفاده کنند.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:44

آکاایران: مدل چکمه زمستانی تان را به پیشنهاد مجله Elle انتخاب کنید
برای انتخاب مدل چکمه زمستانی دچار شک و تردید شده این و بین این همه مدل نمی دانید کدام را انتخاب کنید. اگر می خواهید زمستان امسال یک خانم شیک پوش باشید، چکمه زمستانی را به پیشنهاد مجله ال Elle انتخاب کنید.

به گزارش آکاایران: اِل ( Elle ) عنوان مجله ای است جهانی که اصالتا فرانسوی است و از سال ۱۹۴۵ به زبان فرانسوی و از سالههای بعد به زبان های دیگر منتشر می شود. این نشریه در رابطه با مد و پوشاک زنانه، زیبایی، سلامت و سرگرمی می باشد. ال Elle بزرگترین و پرتیراژترین مجله مد و پوشاک جهان است.

بهترین مدل چکمه زمستانی به پیشنهاد مجله ال Elle

,چکمه,زمستانی,اله,[categoriy]

مدل های چکمه زمستانی به پیشنهاد مجله Elle

مدل های چکمه زمستانی به پیشنهاد مجله Elle -آکاچکمه,زمستانی,اله,مدل

آکاایران: مدل های چکمه زمستانی به پیشنهاد مجله Elle

مدل های چکمه زمستانی به پیشنهاد مجله Elle

چکمه های ساق بلند زمستان 2016

 

چکمه جیر زنانه پیشنهاد ال

چکمه های دکمه دار و نگین دار زنانه پیشنهاد ال

چکمه های چرم زنانه پیشنهاد ال

مدل چکمه های زمستان 2016



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:25

در اینجا چند مدل زیبا و جدید از طراحی ناخنها را برای شما در نظر گرفته ایم .

,دیزاین,ناخن,طراحی,[categoriy]

جدیدترین مدلهای طراحی و دیزاین ناخن

جدیدترین مدلهای طراحی و دیزاین ناخن -آکادیزاین,ناخن,طراحی,جدید,مدل,های,

آکاایران: جدیدترین مدلهای طراحی و دیزاین ناخن

به گزارش آکاایران: مدلهای جدید طراحی

مدلهای جدید طراحی

جدیدترین مدلهای طراحی و دیزاین ناخن

مدلهای جدید طراحی

طراحی ناخن

مدلهای جدید طراحی

مدلهای جدید طراحی ناخن

مدلهای جدید طراحی

جدیدترین مدلهای طراحی و دیزاین ناخن

مدلهای جدید طراحی

طراحی ناخن

مدلهای جدید طراحی

جدیدترین مدلهای طراحی و دیزاین ناخن



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:25

,دوتزن کروس,مدل زیبا,مانکن زیبا,[categoriy]

زندگی نامه دوتزن کروس مانکن هلندی

زندگی نامه دوتزن کروس مانکن هلندی -آکادوتزن کروس,مدل زیبا,مانکن زیبا,زن هلندی,ویکتوریا سکرات,لباس زن,مانکن عکس

آکاایران: زندگی نامه دوتزن کروس مانکن هلندی

آکاایران: کروس در شهر ایست مار در شمال هلند بدنیا آمد. بعد از اینکه دبیرستان را تمام کرد به آژانس آمستردام رفت تا برای مانکن شدن تست بدهد.

به گزارش آکاایران: نام : دوتزن کروس
تاریخ تولد: 23 ژانویه 1985
محل تولد: شمال هلند
قد: 178 سانتی متر
رنگ مو : بلوند
رنگ چشم: آبی
اندازه ها : 88-62-88
وزن : 54 کیلوگرم
سایز لباس : 34
سایز کفش : 41

سوابق شغلیدوتزن کروس:
استخدام در کمپانی های DNA Model Management ،  Viva Management ، Women Management
کروس در شهر ایست مار در شمال هلند بدنیا آمد. بعد از اینکه دبیرستان را تمام کرد به آژانس آمستردام رفت تا برای مانکن شدن تست بدهد.

  مسیر شغلی دوتزن کروس
کراس در صفحات اول مجلات معتبری مانند Time  ، Vogue ، Harpers Bazaar ، Seventeen ، Ellie ، Marie Claiere ، Glamour ، Avantgarde ، و… حضور داشته است. همچنین وی در طول سال های 2005 تا 2009 مانکن ثابت کمپانی ویتوریا سکرت بوده است. کمپانی هایی که کراس تا به امروز با آنها همکاری داشته عبارتند از : Gucci ، Tommy Hilfiger  ، Escada ، D&G ، Valentino ، Versace  ، Hugo Boss  ، و .. .در سال 2005 وی مانکن برجسته کمپانی کالوین کلین معرفی شد و در سال 2006 برای تبلیغ محصولات اورئال جایگزین ستاره مشهور هالیوود اسکارلت جوهانسون شد. وی هم اکنون در کنار ستارگانی مانند اوا لانگوریا و کری واشنگتون در تبلیغات کمپانی های مشهور دیده می شود.

دوتزن کروس
در سال 2005 وی توسط مجله Vogue   به عنوان بهترین مانکن سال انتخاب شد. رقیبان وی مانکن های زیبا و آکا ایرانی مانند “هیلاری رودا” ، “کارولین ترنتینی ” ، ” راگول زیمرمن ” ، ” ساشا پیوروا” و … بودند.

در آمد وی در سال 2007 رقمی معادل 4.9 میلیون دلار تخمین زده شد و مجله فوربس نام وی را در میان 15 مانکن پردرآمد ثبت کرده بود. این رقم در سال 2008 به 6 میلیون دلار رسید و نام وی باز هم در میان پردرآمد ترین مانکن های مشهور جهان دیده می شد.

در پایان سال 2008 کمپانی ویکتوریا سکرت اعلام کرد که کراس یکی از جدیدترین فرشتگان این کمپانی لقب گرفته است. او و آدریانا لیما از اولین مانکن های مشهوری بودند که در این کمپانی مشغول بکار شدند.

 

 زندگی شخصی کراس
او نامزد خواننده هیپ هاپ ” دی جی راکوس” است.

تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

 

 تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

  تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

 تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

 

 تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

 

 تصاویر دوتزن کروس مانکن هلندی

 

 



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:25

,X بینی کوچکX جراحی زیبایی بینیX بینی و لب ها بزرگ ترX لب بزرگX اگر بینی بزرگ دارید، بخوانیدX بینی بزرگX مزیت های بینی بزرگX عمل زیباییX عمل زیبایی بینیX اخبار سلامتX اخبار پزشکی,[categoriy]

اگر بینی بزرگ دارید،این مطلب را بخوانید

اگر بینی بزرگ دارید،این مطلب را بخوانید -آکاX بینی کوچکX جراحی زیبایی بینیX بینی و لب ها بزرگ ترX لب بزرگX اگر بینی بزرگ دارید، بخوانیدX بینی بزرگX مزیت های بینی بزرگX عمل زیباییX عمل زیبایی بینیX اخبار سلامتX اخبار پزشکی

آکاایران: اگر بینی بزرگ دارید،این مطلب را بخوانید

آکاایران: به اعتقاد اغلب افراد بینی کوچک یکی از مهم ترین شاخص های زیبایی چهره به شمار می رود. به همین دلیل است که جراحی زیبایی بینی در میان جوانان بسیار پرطرفدار است.

به گزارش آکاایران: مطالعات محققان آمریکایی نشان می دهد که بینی بزرگ موجب محافظت در برابر بیماری های مختلف از جمله سرماخوردگی می شود.

در این بررسی مشخص شد که هر چه بینی و لب ها بزرگ تر باشند، ذرات معلق، گرد و غبار و باکتری های کمتری وارد بدن می شوند.

برای انجام این تحقیق، پژوهشگران دو بینی مصنوعی ساختند که یکی از آن ها ۲.۳ برابر از دیگری بزرگ تر بود. این دو بینی روی دو صورت مصنوعی قرار گرفت و دو لب مصنوعی با شکل ها و اندازه های متفاوت نیز بر روی این صورت ها آزمایش شد.

نتایج نشان داد در بینی های بزرگ تر به مراتب ذرات معلق کمتری وارد مسیر تنفسی می شوند. این نتیجه در مورد لب های بزرگ تر نیز صادق بود.

به گزارش سیمرغ سرپرست این گروه تحقیقاتی معتقد است: بینی بزرگ تر خطر ورود عفونت به بدن را کاهش داده و همچنین میزان آلودگی هوای وارد شده به بدن را نیز کمتر می کند.

گرداوری:زیرمیزی

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

اگر بینی بزرگ دارید،این مطلب را بخوانید




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:43



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:43

,10 کاری که موقع جوش زدن نباید انجام دهید!,[categoriy]

10 کاری که موقع جوش زدن نباید انجام دهید

10 کاری که موقع جوش زدن نباید انجام دهید! -آکا10 کاری که موقع جوش زدن نباید انجام دهید!

آکاایران: 10 کاری که موقع جوش زدن نباید انجام دهید!

آکاایران: ۱۰ کاری که موقع جوش زدن نباید انجام دهید!

به گزارش آکاایران: از بین بردن جوش صورت

اشتباهات زیادی در درمان آکنه و جوش وجود دارد که می تواند منجر به بدترشدن آکنه شود

اشتباهات زیادی در درمان آکنه و جوش وجود دارد که می تواند منجر به تشدید آکنه و بدترشدن آن شود. شست و شوی مکرر و افراطی پوست باعث خشکی آن خواهد شد. شست و شوی دو تا سه بار در روز معمولا برای رعایت بهداشت کافی است. اگرچه در نظر مبتلایان به آکنه، این جوش ها چیزی جز غم و غصه و رنج نیست، اما راهکارهایی وجود دارد که بتوانیم با این جوش های مزاحم کنار بیاییم.

بیش از حد درگیر جوش ها نشوید
همه افراد پاکیزگی و زیبایی را دوست دارند، اما مسئله آن است که شست و شوی بیش از حد پوست و استفاده از لوسیون های بهداشتی خیلی وقت ها می تواند ضرر داشته باشد. شست و شوی پوست ممکن است باعث بدتر شدن جوش شود. درواقع این کار باعث آسیب به سد حفاظتی پوست شده و همچنین خارش و سوزش می شود. سعی کنید با شوینده هایی که ph آن ها در حد متوسطی است پوست تان را بشویید. آکنه از کثیفی و آلوده بودن پوست نیست که شما بخواهید با شستن آن را از بین ببرید. افراد زیادی هستند که وقتی جوش می زنند، مرتب پوست شان را می شویند و اسکراب می زنند، ولی باید بدانند که اگر آکنه از آلودگی و کثیفی بود، پاها بیشتر از همه جا جوش و آکنه داشت.

اسکراب مداوم پوست
اسکراب کردن پوست یعنی لایه برداری فیزیکی، مثل استفاده از لیف یا سایر اسکراب های موجود در بازار که دانه های ریزی دارد و سطح صورت را لایه برداری می کند. یکی از شایع ترین محرک های ابتلا به آکنه، استفاده مکرر از لایه بردارهاست مخصوصا لایه بردارهایی که در آرایشگاه ها به کار گرفته می شود و تنها جنبه زیبایی دارد.

به طور کلی اسکراب وضعیت آکنه ها را بدتر می کند، چون اثر آن ها روی لایه محافظ پوست است و این می تواند تحریکات پوستی را افزایش دهد. به جای آن خیلی ملایم پوست تان را با یک مایع شست و شودهنده غیرحساسیت زا و با PH متعادل بشویید تا التهابات هم کاهش یابد. البته حواس تان باشد که مایع شست و شودهنده را به خوبی از روی پوست آبکشی کنید چون اگر مقدار کمی از آن روی پوست باقی بماند، احتمال دارد پوست شما را حسابی تحریک کند.

به شما توصیه می کنیم به جای استفاده از این روش، از ترکیبات درمان کننده آکنه مانند پماد ویتامین A و سایر لوسیون های درمانی آکنه و البته رتینوییدهای موضعی استفاده کنید (البته با تجویز پزشک متخصص پوست) که دارای خواص لایه برداری نیز است.

باورهای غلط را کنار بگذارید
پیشرفت علم دیگر جایی برای باورهای غلط درباره آکنه باقی نگذاشته است. همان طور که گفته شده آکنه هیچ ربطی به کثیفی ندارد! برخلاف چیزی که مادرهای مهربان می گویند، آکنه هیچ ربطی به شستن صورت و کثیفی دست ها ندارد.

یکی دیگر از باورهای غلط تاثیر تغذیه در پیدایش آکنه است، در حالی که هیچ مدرک قوی برای ارتباط غذاها با آکنه وجود ندارد، اما همچنان تعداد بالایی از افراد اظهار می دارند که شدت جوش های آن ها بعد از خوردن غذایی خاص بیشتر می شود، اما حقیقت آن است که هیچ ارتباطی بین آکنه و چیزی که شما می خورید، وجود ندارد.

مراجعه نکردن به پزشک
اگر از همه افرادی که تا به حال آکنه را تجربه کرده اند بپرسید که اولین اقدام شما بعد از مواجهه با این جوش های غم انگیز چه بود، بیشتر آن ها پاسخ می دهند مراجعه به داروخانه و درخواست کمک! این اصلا بد نیست که در مرحله اول محصولات بهداشتی مورد تایید پزشک داروساز را برای رهایی از آکنه امتحان کنید. حتی اگر خوش شانس باشید به نتیجه هم می رسید اما اگر درمان های خودسرانه تان برای بیش از ۱۲ هفته بدون پاسخ باقی ماند؛ دیگر زمان آن رسیده که به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده و بیش از این بیماری تان را به بازی نگیرید.

درمان آکنه

۱۰ کاری که موقع جوش زدن نباید انجام دهید!

بیش از حد درگیر جوش ها نشوید

درست استفاده نکردن از نسخه پزشک
بیماران باید حتما نسخه تجویز شده را طبق دستور آن استفاده کنند. استفاده بیش از حد، کمک به از بین بردن بیشتر جوش نمی کند و چه بسا به پوست آسیب می رساند و قرمزی و خشکی بیشتری را به دنبال خواهد داشت و حتی ممکن است سبب ایجاد لک های تیره روی پوست شود. درست مصرف نکردن نسخه، درمان را به تاخیر می اندازد. خیلی از بیماران بعد از ۲ هفته انگیزه خود را از ادامه درمان از دست می دهند، نباید یک شبه منتظر نتیجه بود.

توقف ناگهانی درمان به دنبال بهبود آکنه
بهتر است به آرامی به دنبال بهبود آکنه، درمان ها کاهش یابد. در صورتی که یک محصول را ۲ بار در روز مصرف می کردید، باید آن را به یک بار در روز سپس به یک روز در میان، سپس ۲ بار در هفته کاهش داده و بعد درمان را قطع کنید. اغلب ممکن است پس از ۴ تا ۶ هفته مجددا دچار آکنه شوید که باید به همین میزان درمان را ادامه داده تا آن را محو کنید. برای جلوگیری از ایجاد آکنه برخی از افراد نیاز به ادامه حداقل یک درمان ضدآکنه به شکل دائم دارند و برخی دیگر به استفاده چندین بار در هفته.

رهاکردن درمان در همان هفته های اول
اول از همه باید بدانید که پوست، خیلی آهسته و آرام به درمان ها پاسخ می دهد، حتی اگر فقط در عرض چند روز جوش زده باشید، باز هم برای التیام آن ها نیاز به زمان زیادی دارید. معمولا برای این که پوست به چنین درمان هایی پاسخ دهد، باید حدود ۲ تا ۶ هفته صبر کنید؛ یعنی حداقل باید یک ماه درمان ها را ادامه دهید و در صورتی که هیچ نتیجه ای نگرفتید و هیچ گونه بهبودی ندیدید، می توانید درمان را متوقف کنید چون احتمال دارد آن درمان با شما سازگار نباشد. البته به یاد داشته باشید که در بعضی موارد در هفته های اول درمان، پوست تحریک می شود تا جایی که گاهی آزاردهنده هم می شود. اما شما نباید درمان را قطع کنید؛ دقت کنید آکنه ها عفونت نیست، بلکه نوعی التهاب پوستی است که می تواند قبل از بهتر شدن مدتی تشدید هم بشود.

آرایش زیاد
مردم دوست دارند وقتی در روزهای نخست بعد از درمان جوش به نتایج دلخواه خود می رسند، هر چقدر می توانند مواد آرایشی به پوست خود بمالند. انجام این کار می تواند به تضعیف بیشتر پوست تان و همچنین صدمات بیشتر پوست منجر شود.

استفاده از محصولات گوناگون
بسیاری از افراد وقتی از یک محصول در چند روز اول نتیجه نمی گیرند، محصولات گوناگونی را امتحان می کنند و در صورتی که عرض یک یا دور روز از آن ها نتیجه نبینند، آن ها را رها کرده و محصول دیگری را امتحان می کنند.

گاهی اوقات برخی از محصولات باعث تحریک پوست می شود. وقتی افراد برای درمان آکنه خود اقدام به خوددرمانی می کنند، ممکن است باعث آسیب پوستی شود این حالت شامل بزرگ شدن ضایعات آکنه، افزایش تمایل به برجاگذاشتن لک یا اسکار پس از بهبود است.

فشار دادن جوش ها
دستکاری و فشار دادن جوش ها باعث افزایش مدت زمان بهبود و افزایش احتمال اسکار می شود. دستکاری با وسایل آلوده باعث ورود باکتری به پوست و تشدید التهاب می شود. افرادی که مرتب ضایعات آکنه را دستکاری می کنند، اغلب چند بار در طول روز آن را معاینه کرده و درصدد تخلیه ترشحات داخل آن هستند که در نتیجه عوارضی روی پوست خود به جا می گذارند.

نکته : نگذارید این جوش های مزاحم بر زندگی روزمره شما غالب شود. شما خوب می دانید که این مشکل بسیار شایع است و برای هر فردی پیش می آید. فراموش نکنید که اطرافیان شما هم این را می دانند. پس سعی کنید با بی اهمیت جلوه دادن موضوع و اعتماد به نفس کامل، به زندگی روزمره خود ادامه دهید. شاید این طور زودتر هم بتوانید روی این جوش های مزاحم را کم کنید.

گرداوری:آکا ایران

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

10 کاری که موقع جوش زدن نباید انجام دهید




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:43



به گزارش آکاایران: ایده ی اینکه رنگ ابروها همیشه باید روشن تر از رنگ مو باشد را کنار بگذارید‎

 

هنگام رنگ کردن موهایتان، یک میلیون فکر به ذهنتان خطور می کند. به خصوص اگر در حال امتحان کردن رنگی باشید که با رنگ طبیعی موهایتان تفاوت دارد. سوال هایی که مسلما در سرتان می چرخند شامل این ها هستند: اگر دوستش نداشته باشم چه؟ اگر به موهایم آسیب برساند چه؟ ریشه ی موهایم چطور می شوند؟ چگونه باید آنها را مرتب کنم؟و هنگامی هم که بالاخره تصمیم گرفتید موهایتان را رنگ کنید، به احتمال زیاد این سوال را از خودتان خواهید پرسید: آیا باید ابروهایم را هم رنگ کنم؟


درک لدن، متخصص رنگ از سالن اندی لکمپت در لس آنجلس، می گوید: بستگی دارد! لدن، که زیر نظر آرایشگر مدونا، استیون تپ آموزش دیده است، این پیشنهاد ها را بر اساس رنگی که با آن بدنیا آمده و رنگی که انتخاب کرده اید، ارائه کرده است.


وقتی از موهای قهوه ای، به بلوند طبیعی می روید
ایده ی اینکه رنگ ابروها همیشه باید روشن تر از رنگ مو باشد را کنار بگذارید. ابروهای طبیعی و یا تیره تر، بسیار مناسبند. این کار باعث می شود ظاهری دراماتیک تر داشته باشید و موهای بلوندتان بیشتر به چشم بیاید.


هنگامی که موهایتان را پلاتینی می کنید
با توجه به حرف های لدن، این واقعا به کل ظاهر شما بستگی دارد. هم ابروی تیره و هم روشن، موهای سفید شده را تکمیل می کنند، اما اگر می خواهید انتخاب کنید، سایه طلایی و یا سرد بلوند را انتخاب کنید. رنگ پلاتینی به اندازه ی کافی چشمگیر هست تا خودش به تنهایی بتواند جلب توجه کند.


وقتی از مشکی به قرمز، و یا از مشکی به بلوند طبیعی می روید
لدن می گوید: ابروهایتان را ملایم تر کنید. به اضافه اینکه لازم نیست دقیقا ابروها همرنگ موهای جدیدتان باشند، کافیست رنگ ها را از یک خانواده انتخاب کنید.
اگر تصمیم گرفته اید ابروهایتان را رنگ کنید، حساسیت پوستتان را چک کنید (آرایشگرتان می تواند با گذاشتن یک قطره رنگ روی پوست دستتان این موضوع را امتحان کند) و مطمئن شوید که در اطراف ابروهایتان، از ماده ی درستی استفاده کرده اید تا پوست اطراف ابروها، رنگی نشوند.
همچنین به خاطر داشته باشید که رنگ ابروهایتان دائمی نیست و آنها پس از ۴ هفته دوباره به رنگ طبیعی خودشان باز خواهند گشت. پس لذت ببرید و نگرانی به خودتان راه ندهید!

 




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 134 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:21



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:21

آکاایران: چطور رنگ موی مناسب رنگ پوستتان انتخاب کنید

وقتی صحبت از رنگ کردن موهایتان می شود، هماهنگی بین رنگ مو و رنگ پوستتان بسیار مهم خواهد بود. رنگ پوست شما تعیین می کند که آیا یک رنگ موی خاص برای شما مناسب است یا نه. ته رنگ پوست شما نیز مشخص خواهد کرد که چه آرایشی برای شما مناسب تر است.

به گزارش آکاایران: رنگ موی مناسب، باید رنگ پوست و ویژگی های صورت شما را آشکار کرده و بهبود ببخشد. این رنگ باید پوستتان را روشن کند، و ویژگی های کلیدی شما مانند چشم ها یا استخوان های گونه را برجسته سازد. رنگ پوست، به سه پرده تقسیم می شود: گرم، سرد، و خنثی. پوست های گرم، دارای ته رنگ های زرد، هلویی و طلایی هستند. در طرف مقابل، پوست های سرد دارای ته رنگ های صورتی، قرمز یا آبی می باشند. و در نهایت، پوست های خنثی، نه گرم هستند و نه سرد. این ته رنگ ها ترکیبی از سرد و گرم هستند.

یک راه سریع برای بررسی اینکه رنگ پوستتان گرم سات یا سرد، نگاه کردن به رگ های مچ دستتان است. اگر این رگ ها مایل به آبی یا مایل به بنفش باشند، رنگ پوستتان سرد است. اگر مایل به سبز بنظر برسند، پوست گرمی دارید. اگر نمی توانید بگویید که آبی هستند یا سبز، احتمالا رنگ پوستتان خنثی است.

برای پوست های گرم

برای پوست روشن، با چشمهای روشن، بهترین رنگ موها برای شما رنگ های سرد مانند بلوند خاکستری، بلوند شامپاینی یا بلوند پلاتینی می باشد. اگر رنگ پوستتان گرم متوسط و چشمانتان قهوه ای است، قهوه ای مایل به مشکی و خرمایی کاراملی یا حنایی، مناسب ترین رنگ مو برای شماست. رنگ های قرمز تیره مانند قهوه ای مایل به قرمز و خرمایی تیره سرد نیز برای خانم هایی با رنگ پوست گرم متوسط مناسب است. برای رنگ پوست تیره تر، همیشه به دنبال رنگی باشید که روشن تر یا تیره تر از رنگ پوستتان باشد.

برای پوست های سرد

اگر پوست سردی دارید، باید رنگی انتخاب کنید که متضاد ته رنگ پوستتان باشد. این بدان معناست که بدنبال رنگ موهایی گرم تر و تیره تر باشید. انتخاب یک رنگ موی سرد، به احتمال زیاد پوستتان را رنگ پریده نشان می دهد و باعث می شود بیمار بنظر برسید! اگر می خواهید از رنگ های روشن تر استفاده کنید، بلوند عسلی، نباتی، بلوند توت فرنگی (پرتقالی) را انتخاب کنید. اگر می خواهید از رنگ های تیره تر استفاده کنید، توصیه می کنیم از رنگ های قرمز بر پایه ی آبی یا صورتی و قهوه ای شکلاتی تیره استفاده کنید.

از رنگ موی کاملا سیاه اجتناب کنید، مگر اینکه موی طبیعی شما آن رنگی باشد. توصیه می کنیم که برای زیباتر کردن پوست مرمری سفیدتان، بدنبال رنگ های شکلاتی با گرمای زیاد باشید. اگر رنگ پوستتان سرد متوسط است، باید به دنبال رنگ های قرمز نارنجی، بلوند طلایی و قهوه ای بادامی بروید.

برای پوست های خنثی

زنانی که بطور طبیعی بلوند هستند و رنگ پوستی خنثی دارند، باید به دنبال سایه هایی از بلوند بروند که نه گرم باشد و نه سرد. اگر می خواهید از رنگ های تیره تر استفاده کنید، یک قهوه ای خنثی تا روشن سرد انتخاب کنید و سعی کنید از قهوه ای هایی که بیش از حد گرم/سرد هستند، اجتناب کنید.

با آرایشگرتان صحبت کنید

اگر مطمئن نیستید که چه رنگ مویی مناسب رنگ پوستتان است، توصیه می کنیم که با آرایشگرتان در اینباره صحبت کنید. در بیان نتایج خاص مورد نظرتان، صریح بوده و البته پذیرای پیشنهادات هم باشید، بخصوص اگر برایتان مهم است که رنگ مناسبی استفاده کنید. بدست آوردن یک رنگ موی مناسب رنگ پوستتان، مخصوصا در مورد رنگ موهایی با تون خاکستری، به مهارت خاصی نیاز دارد.

مراقبت از رنگ موهایتان

مراقبت منظم، یک ضرورت است. بخصوص اگر رنگ موی فعلی شما با رنگ موی طبیعی تان کاملا متفاوت باشد. اگر موهایتان را چند سایه روشن تر کرده اید، یک شامپوی بنفش (آنهایی که با رنگ پریدگی مبارزه می کنند) و یک نرم کننده آبرسان بخرید. شامپوی بنفش، تون نقره ای رنگ موی بلوند را روشن نگه خواهد داشت. استفاده از یک نرم کننده آبرسان هم یک بار در هفته، می تواند موهای شما را فنری، براق و سرزنده نگه دارد.




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:21

آکاایران: در این بخش از وبسایت برای شما عزیزان و کاربران محترم مطلبی با عنوان مدل کفش مردانه شیک با تم متفاوت قرار داده شده است امیدوارم راضی بوده باشید.

 

 

به گزارش آکاایران: کفش اسپرت مردانه

 

 

مدل کفش مردانه شیک با تم متفاوت

 

 

کفش کالج مردانه

 

 

مدل کفش مردانه شیک با تم متفاوت

 

 

کفش مردانه

 

 

مدل کفش مردانه شیک با تم متفاوت

 

 

کفش مردانه

 

 

مدل کفش مردانه شیک با تم متفاوت

 

 



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:51

آکاایران: در این بخش از وبسایت برای شما عزیزان و کاربران محترم مطلبی با عنوان مدل ریش و مدل مو مردانه مدرن قرار داده شده است امیدوارم راضی بوده باشید.

 

 

به گزارش آکاایران: مدل ریش مردانه

 

 

مدل ریش و مدل مو مردانه مدرن

 

 

مدل ریش

 

 

مدل ریش و مدل مو مردانه مدرن

 

 

مدل مو مردانه

 

 

مدل ریش و مدل مو مردانه مدرن

 

 

مدل مو

 

 

مدل ریش و مدل مو مردانه مدرن

 

 



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:51

آکاایران: اگر زیر بغلتان دچار تیرگی شده بجای ناراحتی و استفاده از مواد شیمیایی مضرر میتوانید به مرور با مواد خانگی و طبیعی پوست خود را روشن کنید. در ادامه چندین روش خانگی برای روشن و سفید شدن بدنتان را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

به گزارش آکاایران: شکر قهوه ای و روغن زیتون

 

روغن زیتون و آنتی اکسیدان و خاصیت سفید کنندگی ملایمش برای پوست عالیست. شکر قهوه ای نیز بعنوان یک اسکراب طبیعی عمل خواهد کرد. باید مخلوط را طوری درست کنید که شکر به شکل دانه دانه بماند، در اینصورت بهتر مانند یک اسکراب عمل خواهد کرد. مخلوط را به زیر بغلتان مالیده و به آرامی ماساژ دهید، سپس زیر بغلتان که دیگر به آن شدت تیره نیست را بشویید!

 

به زیر بغل هایتان لیموترش بمالید

 

لیموترش ها حاوی سفیدکننده هایی طبیعی هستند. همچنین ضد میکروب هم هستند، بنابراین با استفاده از لیموترش، نه تنها زیر بغلتان سفید، بلکه تمیز و سرحال هم خواهد شد. ماهیت اسیدی لیموترش، یک خاصیت عالی برای روشن کردن پوست زیر بغل است، و اگر بطور مرتب از آن استفاده کنید، بزودی زیر بغلتان همرنگ پوست اندام های دیگرتان خواهد شد.

 

روش فوری رفع سیاهی زیربغل با ماسک  زعفران با شیر و خامه

 

یک راه موثر و طبیعی دیگر که می توانید تاثیر آن را در دو روز مشاهده کنید استفاده از مخلوط کمی زعفران با دو قاشق غذاخوری شیر یا خامه است. این مخلوط را قبل از خواب به زیر بغل خود بمالید و اجازه دهید تا صبح بر پوست این ناحیه بماند. این مخلوط نه تنها رنگ زیر بغل را روشن تر می کند، بلکه باعث از بین رفتن بوی بد عرق نیز می شود.

 

 

پودر زردچوبه برای رفع تیرگی زیر بغل

 

پودر زردچوبه با خاصیت دارویی فراوانی یکی از مهم ترین ادویه جات هند است، مقداری از پودر زردچوبه را با 2 قاشق کشک و 1 قاشق آرد مخلوط کنید و به مدت 30 دقیقه بر روی سطح زیر بغل بگذارید و بعد بشورید. این کار را 2 بار در هفته برای یک ماه انجام دهید تا تفاوت را ببینید.

 

تاثیر چوب صندل و گلاب

 

چوب صندل را با گلاب مخلوط کنید می توانید از آن بر روی پوست گردن ، صورت و زیر بغل استفاده کنیدو سپس با آب سر بشورید و خشک کنید.

 

مخلوط آب و جوش شیرین

 

ترکیبی از آب و جوش شیرین هم یک درمان خانگی بی نظیر دیگر برای سفید کردن تیرگی زیر بغل است. مخلوط را بسازید و زیر بغلتان را بطور کامل به آن آغشته کنید. کمی صبر کنید، سپس زیر بغلتان را بشویید. همانند لیموترش، باید مدتی این راه درمانی را استفاده کنید تا نتایج مشخصی بدست بیاورید.

 

تاثیر خیار در رفع تیرگی زیر بغل

 

خنکی موجود در خیار باعث جوتنی و شادابی پوست می شود. آب خیار را با مقداری زرد چوبه در قسمت مورد نظر بزنید و بعد از چند دقیقه بشورید.

 

 

تاثیر روغن نارگیل در رفع تیرگی

 

روغن نارگیل نه تنها در رشد مو بسیار موثر است بلکه برای درمان تیرگی مفید است.2 قاشق روغن نارگیل را روی قسمت مورد نظر ماساژ دهید و قضاوت کنید که چه تغییری را می بینید

 

آرد نخود با شیر یا ماست

 

شما به چند قاشق غذاخوری آرد نخود و ماست ساده یا شیر احتیاج دارید. آرد را با ماست یا شیر ترکیب نمایید و مخلوط بدست آمده را به زیر بغلتان بمالید. اگر کثیف شدن ملافه هایتان مهم نیست، می توانید بگذارید این مخلوط در طول شب روی پوستتان بماند. از آنجایی که کاملا طبیعی هستند، اثر سوءی نخواهند داشت. اگر می خواهید نتیجه ی سریع تری بگیرید، می توانید مقداری آبلیمو هم به آن بیفزایید.

 

تاثیر سیب زمینی در رفع تیرگی بغل

 

سیب زمینی نه تنها مزه خوبی دارد بلکه در درمان تیرگی موثر است، آب سیب زمینی را بگیرید و به مدت 15 دقیقه بر روی پوست زیر بغل بگذارید هم چنین از سیب زمینی رنده شده هم میتوانید استفاده کنید.همه دوست دارند که زیر بغل نرمالی داشته باشند که از باقی بدنشان تیره تر نیست و بوی بدی هم نمی دهد. بجای اینکه صبر کنید

 

تا ناچار به درمانش شوید، می توانید از آن پیشگیری کنید. تراشیدن موهای زیر بغلتان را بصورت منظم متوقف کنید، از موبرهای شیمیایی استفاده نکنید، و بلافاصله پس از تراشیدن موهای زیر بغلتان هم از دئودورانت استفاده نکنید.به یاد داشته باشید که پوست این ناحیه خیلی حساس است، پس با مراقبت از آن، روشن خواهد ماند.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:51



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:43